joi, octombrie 1, 2020

Care este rolul unui soft CRM intr-o companie?

CRM (Customer Relationship Managament) sau Managementul Relatiilor cu Clientii, este un program informatic ce are ca scop administrarea relatiei cu clientii.
Softul CRM poate fi folosit intr-o companie in diverse activitati: marketing, financiar, vanzari, furnizori, service si suport, proiecte, parteneri etc. Acest program informatic se adreseaza in mod direct imbunatatirii relatiilor cu clientii. Prin intermediul unui soft CRM  se pot valorifica si monitoriza informatiile relevante despre clienti si despre comportamentul lor: adrese de e-mail, formulare de contact, facturi, contracte, oferte, proiecte in desfasurare etc.
Astfel, principalele obiective ale implementarii CRM sunt atragerea acelor clienti care vor aduce un profit mare companiei si fidelizarea lor. De obicei, sistemele CRM nu sunt implementate la nivelul intregii companii, iar, in functie, de caracteristicile incluse, pot fi folosite si doar de catre departamente individuale precum marketing sau vanzari.
Avantajele utilizarii unui software CRM:
•    cresterea vanzarilor si a calitatii proceselor de vanzare
•    o relatie mai buna cu clientii actuali, fidelizarea lor pe termen lung si generarea de new business (creste cifra de afaceri generata pe client)
•    gestionarea prospectilor
•    o mai buna gestionare a proiectelor din companie
•    dezvoltarea companiei prin eficientizarea proceselor de marketing si vanzari
•    imbunatatirea serviciilor oferite clientilor, dar si fructificarea productivitatii angajatilor
•    acopera patru componente de business: Front-Office, Back-Office, managementul relatiilor de business, analiza (datelor pentru a construi mai usor campanii de marketing, strategii de vanzare etc.).
Softul CRM este un un sistem informatic ce ajuta la cresterea vanzarilor si la imbunatatirea performantelor companiei, inregistrand informatii multiple despre clienti, furnizori sau partenerii (evenimente, intalniri, propuneri etc.). Reprezinta cea mai usoara si rapida modalitate pentru mentinerea satisfactiei clientilor, pentru a dezvolta o relatie de lunga durata intre companie si acestia si pentru a genera vanzari noi.

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi afisata. Required fields are marked *

*

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Scroll To Top